torstai 28. kesäkuuta 2012

Tätä lisää

Hupsis, paino jatkaa reilun kilon viikkonousua (sama juttu siis viime viikon neuvolassa; sitä ennen viikkonousu aina about 300-400 grammaa). Mä olen ollut turvotuksen suhteen tähän mennessä onnekas, mutta nyt on jalkaterät ja nilkatkin alkaneet paisua - tiedä sitten onko sillä osansa tuossa painonnousussa. Ei tarvis ainakaan beibin hirveästi massoittua.
 
Mulla on takana ihan huippuhyvä yö ja päivä. Heräsin yöllä pariin kertaan niin, etten tuntenut juuri mitään kipuja ja hyvä etten lähtenyt yöllä vetämään jotain tuuletuksia ympäri kämppää. Herääminen oli melko vaivalloista, mutta pääosin olen tänään pystynyt liikkumaan ensimmäistä kertaa kuukausiin edes jotakuinkin normaalisti. Ei voi tajuta. Olo oli niin euforinen, että oli käytävä varaamassa jalkahoito ensi viikoksi (katotaanpa vaan, että en varmaan loppupelistä pääse koko hoitoon).

Hehkuttelin sohvalla hyvää fiilistä ja tuijottelin samalla musavideoita. Sitten piti päräyttää pienet itkut ihan sen kunniaksi, etten ole enää parikymppinen sinkku, joka voisi lähteä revittelemään kesäfestareille vailla huolia. Täytyy sanoa, että mulle ei ole oikeastaan koskaan tullut sellaista oloa, että onpa kiva olla tällainen vakiintunut ja "kypsä" tyyppi, jonka ei tarvitse enää remuta ja riehua ympäriinsä - olipa siinäkin elämässä puolensa. Helvetin hauskaa se ainakin oli. No, ehkä mä vielä joskus pääsen keikalle.

Karvaisen naisen eilispäivän muuten pelasti tämä postitse saapunut vekotin:

[Kuva täältä.]
Ei enää uskalla heilua terän kanssa sokkona, mutta olo apinanakaan ei tunnu järin hääviltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti