lauantai 9. kesäkuuta 2012

Hysteriaa (34+0)

Mistä tätä parkua riittää? En ole lähtenyt päivystykseen tai soittanut synnärille. Beibi liikkuu mielestäni ihan hyvin ja supistukset loppuvat tai ainakin muuttuvat satunnaisiksi, kun vaan makaan. Mutta mitään muuta en sitten voi tehdäkään. Etäinen, tylsä kipu tuntuu silti lähes jatkuvasti reisissä, peräsuolen seutuvilla ja selässä. Kävely on hankalaa.

Mä olen jumaliste ihan hysteerinen. Ei meillä ole vauvansänkykään vielä kasassa eikä kukaan ole pyyhkinyt lattioita tai kirjahyllyä (minä en siihen edes pysty). Ei ole sairaalakassi pakattuna ja laskujakin on varmaan vielä maksamatta. En ole päässyt suunnittelemaani ihonpuhdistukseen ja jalkahoitoon, olen ihan karmean näköinenkin! Äitiyslomakaan ei virallisesti ala kuin vajaan viikon päästä. Kaikki on ihan kesken enkä minä ole valmis enkä pysty tähän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti