lauantai 16. kesäkuuta 2012

Äitiyslomalla

Äitiysloma on virallisesti alkanut. Ei tunnu oikein miltään; päivät vaan menee eteenpäin - hitaasti - ja mä vaan olen. Eilen tuli käytyä kirppiksellä ja jätskillä ja senhän tuntee sitten nyt nivusissaan.

Beibi jatkaa myllerrystä. Mulla on edelleen vatsa tosi hellänä. Illalla ja yöllä oli ilmeisesti päällä jonkun sortin bileet, ja mä en totta puhuen enää tiedä yhtään miten päin mukula vatsassa majailee. Liikkeitä tuntuu taas vähän eri paikassa.

Kehiin on tullut aika kaikennielevä väsymys. Herään nyt parin tunnin välein yöllä vessaan ja jaloittelemaan, mutta unta tuntuu riittävän aina se 10 tuntia. Usein päivisinkin tuntuu, että ei vaan edes jaksaisi tehdä mitään, jos nyt jotain järkevää kykenisikin tekemään.

Istuskeltiin muuten eilen "kylillä" syömässä jätskejä ja totesin taas, että tää ei oo yhtään mun paikka. Tuli vaan lannistunut fiilis, kun katseli niitä muutamia samoja naamoja, jotka siinä postimerkin kokoisella torilla pyörivät. Teinit ajelivat pillurinkiä traktorilla, paikalla heilui muutama menneille vuosikymmenille jämähtänyt tyyppi ja liiketilat ammottivat tyhjyyttään. Väkisinkin mieleen tulivat taas Helsinki, merenranta, turistit, botskit, ratikat, lokit ja terassit. Mä en malta odottaa, että pääsen täältä pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti