tiistai 15. toukokuuta 2012

Lisää vempeleitä

Nyt kun yksi huone on tyhjennetty harrastusvempeleistä, voikin lähteä hakemaan uusia vempeleitä tilalle. Huomenna siis edessä tarvikkeiden hakumatka Oikeaan Kaupunkiin. Pitäisi vielä sitä ennen raivata kaappeja ja vihdoin saada luetteloitua nuo äitiyspakkauksen vaatteet.

Olo on pysynyt parempana kun ei huhki. Ei siis imurointia, lenkkejä tai painavia tavaroita mulle. Tukivyö helpottaa jonkun verran. Tukala olo ei ole hävinnyt mihinkään: tietysti joskus on hetken normaalimpi olo, mutta usein tukala olo alkaa jo aamupalan jälkeen. Vatsa- ja kylkinahkaa kiristää. Olen nähnyt isompiakin vatsoja näillä viikoilla, mutta mä luulen, että tämä tukaluus tulee siitäkin, että olen niin pirun lyhyt. Nyt olen jostain syystä saanut nukuttua paremmin, mutta voisinkin sitten nukkua koko ajan.

Mulla on paha aavistus, että beibi on kääntynyt takaisin perätilaan. Vois kaveri ruveta hinaamaan itseään takaisin raivotarjontaan nyt kun ehkä vielä mahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti