lauantai 13. lokakuuta 2012

Synkkää ja ikävää

Nyt täytyy oikeasti keksiä näillä huuruisilla aivoilla jotain piristystä arkeen. Alkaa meinaan tosissaan risoa, että päivien lähes ainoa valopilkku on tampata tuolla tihkusateessa autioilla kaduilla. Mä olen kyllä kiitollinen siitä, että voidaan mennä EDES lapsen mummilaan (tuo "i" on kuulemma tärkeä) välillä tappamaan aikaa ja poikaa viihdyttävät tällöin muutkin kuin minä, mutta joskus vois olla kiva nähdä muitakin ihmisiä, niin kuin esimerkiksi vaikka kavereita. Joskus vois olla kiva höyrytä asioista ihan livenä ja puhumalla ja käyttää vaikka vähemmän aikaa pakkomielteiseen blogien selaamiseen ja netissä roikkumiseen.

Täytyy ruveta tosissaan nyt puuhaamaan vaikka parin päivän Helsingin-hotellilomaa.

Sen lisäksi, että nyt tympii ja on jopa vähän yksinäistä, tilanne uutta kotia etsivän eläimen kanssa tiivistyy entisestään. Mä uskon, että uusi koti voisi hyvinkin ratkaista sen (ja meidän!) ongelmat, mutta arvatkaapa onko tullut yhtään yhteydenottoa eläimen tiimoilta? No ei. Ei yhden yhtäkään. Palstalta, jossa senkin ilmoitus on, hävisi tänään kahden muun elukan ilmoitukset, kun olivat jo löytäneet uuden kodin. Yksi ongelma voi taas olla se, että eläin sijaitsee täällä hevonperseessä, jonne kukaan ei viitsi lähteä sitä edes katsomaan. Tai sitten se on liian vaatimattoman näköinen (!) verrattuna muihin tms. Aihe stressaa nyt aika paljon.

Olen nukkua lipsautellut nyt useampana päivänä pitkään (olen ottanut ns. omaa eli netissä roikkumisaikaa öisin enkä ole sitä paitsi saanut kauhean hyvin muutenkaan unta). Huomenna on pakko herätä ajoissa, sillä meille tulee sukulaisia poikaa katsomaan.

6 kommenttia:

  1. tulkaa tohon Flamingoon niin tehään rehvit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi vie, ei pöljämpi idea!! Täytyy nyt oikeasti ruveta organisoimaan retkeä pk-seudun suuntaan, katsotaan miten homma etenee!

      Poista
  2. Meillä on unet aamusta lipsahtaneet jo pidemmän aikaa kepeästi yli yhdeksän. Niin kauan kuin muistan puoli seiskalta heränneenä podin jonkin aikaa huonoa omaatuntoa aiheesta.

    Tarkemmin ajateluna, tuskin ketään haittaa, että meillä aamusta(kin) nukutaan. Kunhan nukutaan. Ja valvonhan mää ainakin yhden yösyötön perään tunnin verran netissä roikkuen. Plääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en jaksa kyllä kantaa huonoa omaatuntoa nukkumisestani, vaikka voisihan sitä joskus olla kiva herätä "ihmisten aikaan". Joskus jonkun verran ärsyttää, että kaikki tuntuvat olettavan, että lapsiperheessä herätään kukon pieremän aikoihin - toki tulevaisuudessa kuvio tulee olemaan erilainen, mutta nyt kun lapsikin vielä nukahtaa yöunille vähän miten sattuu, kuitenkin useimmin lähempänä puoltayötä, niin enpä rupea kampeamaan itseäni ylös kuudelta, jos ei ole pakko.

      Poista
  3. Voi kurjuus, ettei yhteydenottoja ole tullut. Alkaa varmasti hirvittää. Tämä on nyt kauhea kommentti, mutta uskaltaisiko sitä pissaongelmaa vähän kaunistella? Jos sitä ei kuitenkaan uudessa paikassa olisi.

    T: Pauliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itse asiassa ole tuohon ilmoitukseen laittanut siitä pissajutusta mitään, vaikken siis tietenkään aio asiaa salailla. Mä olen aika vakuuttunut, että se pissailu loppuu, kunhan tuo pääsee johonkin, jossa sen ei tarvitse yrittää olla paikan kuningatar. Olen jo alkanut kelailla pitääkö mun laittaa paikallislehteen ilmoitus, kun jotenkin alkaa epäilyttää, ettei tuonne rotuyhdistyksen palstalle löydä sittenkään muut kuin sellaiset, joilla joku elukka on ennestään.

      Poista