perjantai 11. lokakuuta 2013

Luovutan

Mietin, miten saisin blogiin vähän positiivisemman sävyn, mutta tulin siihen tulokseen, että enpä taida jaksaa yrittää pingottaa. Oksennusblogiksi tämä oli alunperinkin tarkoitettu.

Johan täräytti olot. Olen nukkunut kahtena viime yönä yhteensä ehkä neljä tuntia. Toissa yönä sain unta 1,5 tuntia, viime yönä en silmäystäkään. Molempina aamuna nukahdin hetkeksi puolison herättyä, mutta aika vähäiseksi ovat unet jääneet. Pitäisiköhän koettaa tehdä valvontaennätys ja katsoa miltä maailma sen jälkeen näyttää?

Viime yön valvoin totaalisen epäonnistumisen ja pyhän vihan vallassa aamuun ja lähetin sitten sähköpostin, että perun osallistumiseni risteilylle. Olen jotenkin tässä yön pimeinä tunteina sisäistänyt, että on Väärin haluta seuraa ja kontakteja toisiin aikuisiin, joten päätin luovuttaa. Helppoahan se tulee olemaan, kun ei muhun kukaan ota yhteyttä enkä näemmä itsekään löydä väylää aikuiseen seuraan. Täst'edes siis koetan ottaa tästä kotijutusta irti sen mitä saan.

Molempina aamuina meidän piti koettaa päästä yhdessä kaupoille, mutta ei sitten päästy, kun olin niin sippi. Eilen aamupäivällä tuhersin vähän itkua ja olin kauhuissani, miten selviän päivästä ja loppuviikosta, mutta loppupäivästä tulikin sitten tosi kiva. Toivottavasti niin käy tänäänkin.

Huomenna voisi yrittää lastentapahtumaan koko perheen voimin nyt kun en lähde risteilylle, mutta hieman pelottaa etten nuku ensi yönäkään. Olisi vaan niin kiva ottaa osaan tuohon tapahtumaan, nyt kun sellainen on tässä ihan hollilla.


Rahatilanne on alkanut kummitella mielessä entistä tiuhemmin. Menin taas varmaan typeryyksissäni varaamaan ajan optikolle, jos se osaisi sanoa näistä silmistä jotain, mutta vituttaa, että siitäkin käynnistä maksan todennäköisesti pitkän pennin ja tuloksena saattaa hyvin olla vaan toteamus, ettei heidän valikoimissaan ole tarpeeksi voimakkaita piilareita mulle. Jos jotain hyvää pikkukaupungista voi sanoa, niin siellä sentään pääsi konsultoimaan optikkoa ilman että piti heti olla ojentamassa rahaa - mä siis yritin tiedustella lähiliikkeestä olisiko heillä edes tarjota vaihtoehtoisia piilareita, mutta asia ei ilmeisesti selviä ilman maksettua käyntiä. Vittu.

4 kommenttia:

  1. Voi ei. Eipä kuulosta mukavalta. Mutta hei, oksennusblogi on tosi jees. Kirjoittakoon muut kiiltokuvablogeja! :)

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä edellisen kanssa. Hyvä, että on joku paikka jonne voi tuulettaa tuntoja!

    Muuten kuulostaa suorastaan kamalalta. Mä niin haluaisin, että olis jotain mitä voisin tehdä auttaakseni... Mun sisäistä maailmanparantajaani repii, etten voi tehdä mitään. Tulkaa meille, niin muksu alkaa nukkua vieraskoreuttaan? Oikeesti.

    Niitä voimia, niitä voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muksu nukkuu paremmin, mä en. ;) Onnistuin siis taas kehittämään unihäiriön, mutta kai tää korjaantuu, kun on aiemminkin korjaantunut.

      Kiitos. <3

      Poista